Αλλαγή ταχυτήτων= δύσκολα

και Εξαρτήματα/Μετατροπές/Αξεσουάρ αυτών

Συντονιστής: Moderators


Αλλαγή ταχυτήτων= δύσκολα

Δημοσίευσηαπό kampo » Τρί Απρ 05, 2011 00:00

Χαιρετώ όλους τους παλιούς της σειράς μου αλλά και τους νέους...

Έχω ένα θέμα που γίνετε όλο και πιο πολύ εμφανές όταν πάω να βάλω πρώτη απο στάση και έχει πολύ κρύο (μιλάμε με χιόνια στο δρόμο η οτιδήποτε κάτω απο 12 βαθμούς). Πέρυσι το χειμώνα με τα χιόνια στην Αγγλία άλλαξα λάδια σασμάν και έβαλα REDLINE MT-90 μετά από πολύ ψάξιμο. Για λίγο οι αλλαγές ήταν καλύτερες και μετά μπήκε καλοκαίρι όπου οι αλλαγές γίναν πολυ μαλακές βούτυρο σχεδόν. Μόλις μπηκε φέτος φθινόπωρο αρχίσαν μικρο δυσκολίες να μπαίνει η πρώτη και έβαζα πρώτα δευτέρα και μετά πρώτη αλλά σιγά σιγά κιη δευτέρα έγινωε πιο δύσκολη με αποτέλεσμα να πρέπει να βάζω τετάρτη για να μπεί η πρώτη. Τοχς ακομα αυτο το προβλημα κιεχει αρχισει και μου τη δινει πλεον. Εχω παρατηρησει οτι αν ρολαρει εστω και λιγο το Τζιπ η πρωτη μπαινει πολυ πιο ευκολα αλλα γενικα νιωθω πλεον ολες τις αλλαγες πιο σκληρεσ περαν τισ πεμπτης σε αυτοκινητοδρομο.

Δεν εχω αλλαξει ποτε δισκο συμπλεκτη (ΔΗΜΗΤΡΗ KΑΛΑΚ κονφερμαρισε παρακαλω) και εχω 140000 ΚΜΤ

Λετε να ηρθε η ωρα για συμπλεκτη δισκο πλατω? Κοιταξα υγρα συμπλεκτη τισ προαλλεσ κιεχει οκ και το slave cylinder δε φαινετε να σταζει....ελπιζω να μην ειναι συχρονιζε τιποτα, τωρα περιμενω να μπει λιγο καλοκαιρι να δω πως θαναι. Το σαββατο με 17 βαθμους ηταν αρκετα καλα το πρωι με καποιεσ στιγμες δυσκολιες με πρωτη αλλα καμια φορα κολλαει τελειως κιη δεφτερα και δε λεει να μπει με τιποτα ουτε η δευτερα ουτε η πρωτη και βαζς τεταρτη η τριτη για να φυγω (κορνες κακο οι αγλλοι απο πισω)

Τι λετε? Ειναι συμπλεκτης η τιποοτα αλλα. Επισης παρατηρησα τελευταια οταν μπει επιτελους η πρωτη κιαφησω συμπλεκτη κανει ενα θορυβο λες και σπινιαρει κατι αναμεσα σε μηχανη και σασμαν (ενα ντουκ ντουκ απαλο) δε το κανει σε καμια αλλη ταχυτητα η αλλαγη ταχυτητασ

PLEASE ADVISE-- I AM GETTING VERY PISSED OFF

ΜΑΡΙΟΣ YJ 2.5L 1996 ΓΕΝΝΗΜΕΝΟ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ...ΜΕΤΑΝΑΣΤΑΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΙΚΗ ΑΓΓΛΙΑ ΑΠΟ 2005
Τελευταία επεξεργασία από kampo και Τρί Απρ 05, 2011 00:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
kampo
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 17, 2009 03:13


Δημοσίευσηαπό kampo » Τρί Απρ 05, 2011 00:03

να πω επισης οτι οταν ειναι κρυο το τζιπ πατιναρει στην πρωτη μεχρι να ζεσταθει....
kampo
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 17, 2009 03:13


Δημοσίευσηαπό kampo » Τρί Απρ 05, 2011 09:21

kANENAS????
kampo
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 17, 2009 03:13


Δημοσίευσηαπό TJTEO » Τρί Απρ 05, 2011 09:42

αμα πατινιαρει ρε συ τι το συζητας; φυσικα και θελεις δισκο.
Χαμενε!
TJTEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1659
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 23, 2005 21:58
Τοποθεσία: Θέρμη


Δημοσίευσηαπό plazanas » Τρί Απρ 05, 2011 10:25

Βάλε 4η στο κιβώτο εν στάσει, δέσε καλά το χειρόφρενο μαρσάρησε και άφησε (όχι και πολύ απότομα ) συμπλέκτη.

Αν σου σβήσει αμέσως, Οκ.
Αν πατινάρει αρκετά, έχεις τελειώσει από συμπλέκτη.

Γενικά, όταν αρχίσει να πατινάρει ο δίσκος, θα το παρατηρήσεις συνήθως στις αλλαγές από χαμηλή σε πιο ψηλή ταχύτητα (2η σε 3η, 3η σε 4η κλπ) παρά με την πρώτη.
Αυτό γιατί η 1η έχει αρκετό υποπολλαπλασιασμό (δηλαδή αρκετά ψηλή ροπή) ώστε να κινήσει το όχημα εύκολα. Όσο ανεβάζεις ταχύτητα τόσο μεγαλύτερο ζόρι τρώει ο συμπλέκτης, οπότε εμφανίζει πατινάρισμα.
Εξ ου και το κολπάκι που ανέφερα πρώτο.
WRANGLER TJ 4.0L RUBICON running on TERAFLEX LA and KING COILOVERS
Εικόνα VISIT MY CHANNEL
Άβαταρ μέλους
plazanas
 
Δημοσιεύσεις: 2013
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 30, 2006 17:13
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ


Δημοσίευσηαπό kampo » Τρί Απρ 05, 2011 13:26

TJTEO έγραψε:αμα πατινιαρει ρε συ τι το συζητας; φυσικα και θελεις δισκο.
Χαμενε!


e kala den patinarei kai trela...mono otan einai kryo...alla to oti exoun sklhrynei teleftaia oi allages taxythtwn kai h prwth kih deftera exoun ginei pleon apaleftes ya na mpoune einai thema symplekth most likely....to ntouk ntouk stin prwth otan afhnw symplekth ti les nanai teo? ladia sto disko?
kampo
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 17, 2009 03:13


Δημοσίευσηαπό plazanas » Τρί Απρ 05, 2011 13:32

kampo έγραψε:e kala den patinarei kai trela...mono otan einai kryo...alla to oti exoun sklhrynei teleftaia oi allages taxythtwn kai h prwth kih deftera exoun ginei pleon apaleftes ya na mpoune einai thema symplekth most likely....to ntouk ntouk stin prwth otan afhnw symplekth ti les nanai teo? ladia sto disko?


Κάτσε, εδώ δίνεις δύο αντικρουόμενα πράγματα: Όταν ο δίσκος "τελειώσει" οι αλλαγές δεν γίνονται πιο δύσκολα, το αντίθετο μάλιστα.
Εφόσον εσύ παρατηρείς δυσκολία και μάλιστα έχεις και σκορτσάρισμα (ντουκ-ντουκ) στο ξεκίνημα, εμένα το μυαλό μου πάει σε στραβωμένο και όχι φαγωμένο συμπλέκτη.
Σε κάθε περίπτωση δεν αλλάζει κάτι: Μάλλον πας για συμπλέκτη :cry:
WRANGLER TJ 4.0L RUBICON running on TERAFLEX LA and KING COILOVERS
Εικόνα VISIT MY CHANNEL
Άβαταρ μέλους
plazanas
 
Δημοσιεύσεις: 2013
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 30, 2006 17:13
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ


Δημοσίευσηαπό kj jim » Τρί Απρ 05, 2011 13:42

Mαριε εχει προβλημα το καρε του συμπλεκτη σου
αλλα εαν πατιναρη τοτε θελης συμπλεκτη καινουργιο.
Hellas Jeep Club.
kj jim
 
Δημοσιεύσεις: 939
Εγγραφή: Τετ Ιαν 26, 2005 16:37


Δημοσίευσηαπό kampo » Τρί Απρ 05, 2011 14:00

kj jim έγραψε:Mαριε εχει προβλημα το καρε του συμπλεκτη σου
αλλα εαν πατιναρη τοτε θελης συμπλεκτη καινουργιο.


Jimbo to kare einai afto pou leme edw to clutch fork fantazomai??
kampo
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 17, 2009 03:13


Δημοσίευσηαπό TJTEO » Τρί Απρ 05, 2011 20:20

καρε ειναι το spline συνηθως . fork ειναι το διχαλο
TJTEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1659
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 23, 2005 21:58
Τοποθεσία: Θέρμη


Δημοσίευσηαπό kampo » Τετ Απρ 06, 2011 12:25

TJTEO έγραψε:καρε ειναι το spline συνηθως . fork ειναι το διχαλο


Teo, Dimitri poio symplekth combo nagorasw pistevete?

SACHS h MOPAR? Egw eimai very happy me ton stock...mexei paei pantou solh thn evrrwph 40 fores kai mud kai trails kai tarmac kiola kai krathse 16 xronia kai 140k...Nomizw einai mia xara dokimasmenos....exeete kamia leptomereia ya model/part numbers klp??
kampo
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 17, 2009 03:13


Δημοσίευσηαπό kj jim » Τετ Απρ 06, 2011 16:35

SACHS η MOPAR ειναι το ιδιο βρες καλη τιμη και παρτον..
Hellas Jeep Club.
kj jim
 
Δημοσιεύσεις: 939
Εγγραφή: Τετ Ιαν 26, 2005 16:37


Δημοσίευσηαπό kampo » Τετ Απρ 06, 2011 19:16

kj jim έγραψε:SACHS η MOPAR ειναι το ιδιο βρες καλη τιμη και παρτον..


Δημητρη ερχετε πακετο δισκος πλατω ρουλεμαν η πρεπει να τα παραγγειλω ξεχωριστα? θα ταλλαξω ολα λεω και ξυσιμο, γρασαρισμα το καρε και ξυσιμο βαψιμο το διχαλο του συμπλεκτη...τι λες?

Επισης λες ναλλαξω και κυλινδρακια master slave μιας που τα κοιταω ολα αυτα τωρα? Το κυλινδρακι μου το slave ειναι εξωτερικο η μεσα στο σασμαν? μερικα μοντελα yj τοχανε εσωτερικο παλιοτερα θυμάμαι

Cheers :mrgreen: :mrgreen:
kampo
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 17, 2009 03:13


Δημοσίευσηαπό chtj » Πέμ Απρ 07, 2011 04:54

δισκο-πλατο ρουλεμαν mopar.και τα 2 sachs ειναι,αλλα παιζει ρολο το που κατασκευαζονται.γιαυτο σου προτεινω mopar
chtj
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 30, 2009 06:24
Τοποθεσία: attiki


Δημοσίευσηαπό kj jim » Πέμ Απρ 07, 2011 09:58

Δεν ξερω τι συμπλεκτη θα βαλης το κατω πομπακι παντος μονο γνησιο
το YJ 93 φοραει ρουλεμαν και αντλια μαζι στο YJ 94 -95 ειναι εσω εξω.
Hellas Jeep Club.
kj jim
 
Δημοσιεύσεις: 939
Εγγραφή: Τετ Ιαν 26, 2005 16:37

Επόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης

Επιστροφή στο Engine/Transmission

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες