φορος πολυτελειας ....

Εδώ μπορείς να μιλήσεις περί ανέμων και υδάτων.

Συντονιστής: Moderators


φορος πολυτελειας ....

Δημοσίευσηαπό thanasis » Σάβ Ιαν 12, 2013 18:52

Άβαταρ μέλους
thanasis
 
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 13, 2007 17:24
Τοποθεσία: thessalonikh


Δημοσίευσηαπό κατσικησ βασιλιος » Κυρ Ιαν 13, 2013 00:19

αγαπητa μελη του club.
με λύπη και αγανακτηση πληροφορηθηκα οπως ολοι την εξωφρενικη διαταξη που θελουν να περασουν την δευτερα για τα αντικειμενικα κριτηρια διαβιωσης και το φορο πολυτελειας.
Θελουν δηλαδή να περάσουν ότι ας πουμε ο κάτοχος του jeep cherokee 3700 cc το οποίο έχει 28.000!!! τεκμήριο διαβιωσης θα πρεπει να καταβαλει, αν θελει να κυκλοφορει το παραπανω jeep, 2.800 ευρω ετησίως !!!,ως φόρο πολυτελείας, επειδή κατέχει αυτό το αυτοκίνητο, συν 1100 τελη κυκλοφοριας και 5.500 φορο εισοδηματος (23% χ 28.000 ευρω) που προκυπτει απο το τεκμηριο διαβιωσης ητοι συνολικα 9.400 ευρω ετησιως!!!!
Ειναι σιγουρα τρελοι και τους καλω να μας δειξουν μια οιαδηποτε χωρα του κοσμου που ο κάτοχος ενός jeep cherokee αξιας σημερα μεταχειρισμενου λιγοτερο απο 10.000 ευρω πληρωνει 9.400 ευρω ετησιως για το αυτοκινητο αυτο!!!
Προτεινω τα μελη μας να ενεργοποιηθουν και να εξουσιοδοτησουν τους προεδρους να κανουν παρασταση στο Υπουργο ακομα και στον Πρωθυπουργο για αποσυρση της διαταξης η οποία ναι μεν αποσυρθηκε αρχικα αλλά με παρεμβαση του ΣΥΡΙΖΑ επανηρθε!!!
Εαν λοιπόν δεν θελουν να παμε ΑΥΡΙΟ ολοι τα αυτοκινητα στην Βουλγαρια που νομιμοτατα θα παρουν πινακιδες και θα κυκλοφορουν χωρις τελη φορους και τεκμηρια, εαν δεν θελουν να παμε στα Δικαστηρια οπου με σιγουρια θα αποδειξουμε οτι η αντικειμενικη δαπανη συντηρησης ενος jeep δεν μπορει να ειναι 28.000 ευρω ετησίως (σερβις και βενζινες η πετρελαια), η αν τελος δεν θελουν να μπουμε με τα jeep μεσα στην Βουλη (και να ειναι συγουροι οτι οι μονοι που μπορουμε να μπουνε μεσα ειμαστε εμεις), να αποσυρουν αμεσα την διαταξη η να μειωσουν εστω τον συντελεστη σε 1% ή 2%, οπως το 2011 και το μετρο να εχει διαρκεια ενα το πολύ δύο χρόνια.
2014 το ετος με τις περισσοτερες διοργνωσεις!!!
κατσικησ βασιλιος
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Σεπ 12, 2012 21:57
Τοποθεσία: XALKIDA


Δημοσίευσηαπό SLIMXJ » Κυρ Ιαν 13, 2013 13:52

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ.............
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ......ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΝΧΟ.....
Άβαταρ μέλους
SLIMXJ
 
Δημοσιεύσεις: 3351
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 22, 2005 09:37
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


Δημοσίευσηαπό TJTEO » Δευτ Ιαν 14, 2013 09:58

Στο αρθρο αναφερει...
Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση η επιστροφή του συγκεκριμένου φόρου κρίθηκε αναγκαία προκειμένου να επιτευχθεί φορολογική δικαιοσύνη.


:lol: :lol: :lol:
TJTEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1659
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 23, 2005 21:58
Τοποθεσία: Θέρμη


Δημοσίευσηαπό TJTEO » Τρί Ιαν 15, 2013 10:04

Εικόνα
TJTEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 1659
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 23, 2005 21:58
Τοποθεσία: Θέρμη


Δημοσίευσηαπό alkj » Τρί Ιαν 15, 2013 11:07

kacos έγραψε:
TJTEO έγραψε:Στο αρθρο αναφερει...
Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση η επιστροφή του συγκεκριμένου φόρου κρίθηκε αναγκαία προκειμένου να επιτευχθεί φορολογική δικαιοσύνη.


:lol: :lol: :lol:

φόρος εισαγωγής, φπα, τέλη ταξονόμισης, Πινακίδες , τέλη κυκλοφορίας,
φόρος καυσίμων, φπα καυσίμων, φόρος και φπα ανταλλακτικών, φπα υπηρεσιών .... και τεκμήριο.

Και αφού καπάκι φορολογείσαι και για το τεκμαρτό εισόδημα, πάρε και ένα μπόνους 10% φόρο στο ποσό του τεκμαρτού εισοδήματος ... Εικόνα


είναι copy paste και δεν το πρόσεξαν. :!:
Αλέξανδρος
CHEROKEE KJ 3.7L 2007
Θέλω WRANGLER RUBICON CRD
Άβαταρ μέλους
alkj
 
Δημοσιεύσεις: 1425
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2009 10:27
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ


Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων

Δημοσίευσηαπό kj jim » Τετ Ιαν 16, 2013 11:10

Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων



Ως άδικο και αναποτελεσματικό χαρακτηρίζει τον «φόρο πολυτελείας» ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, σε ανακοίνωσή του, τονίζοντας πως πολλοί εκ των ιδιοκτητών αυτοκινήτων κυβισμού πλέον των 1929 cc, δεν διαθέτουν τα εισοδήματα να καλύψουν το νέο φόρο.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

"Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης για τα αυτοκίνητα, εκτός από άδικος, θα είναι
αναποτελεσματικός. Η επιβολή φόρου «πολυτελούς διαβίωσης» έρχεται να προστεθεί στις επανειλημμένες φορολογικές επιβαρύνσεις που έχει δεχθεί η αγορά και χρήση αυτοκινήτων μεσαίων και μεγαλύτερων κυβισμού.
Πρόκειται για κατηγορίες αυτοκινήτων που έχουν ήδη σχεδόν «καταργηθεί δια νόμου» και οι λιγοστές πωλήσεις αφορούν μεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα, χαμηλότερης κατανάλωσης (το 2012 ταξινομήθηκαν 2.831 αυτοκίνητα πλέον των 1.929 cc, όταν ο μέσος όρος πωλήσεων δεκαετίας ανήλθε σε 27.801). Η νέα φορολογία στη χρήση των μεσαίων και μεγαλύτερων αυτοκινήτων δεν λαμβάνει υπόψη ότι:

● Πολλοί εκ των ιδιοκτητών αυτοκινήτων κυβισμού πλέον των 1929 cc, ηλικίας ως δεκαετίας, δεν διαθέτουν τα εισοδήματα να καλύψουν το νέο φόρο, καθώς τα περισσότερα από αυτά είναι απλά, οικογενειακά αυτοκίνητα, αξίας € 10-15.000.

● Η επακόλουθη επείγουσα πώληση αυτών των αυτοκινήτων σε εξευτελιστικές τιμές ή η προσωρινή ακινησία τους δεν θα προσθέσει έσοδα στο δημόσιο, αντίθετα θα στερήσει πόρους από την πραγματική οικονομία.

● Η υφιστάμενη προσωρινή ακινησία πλέον των 700.000 αυτοκινήτων απέδειξε ότι η ελαστικότητα στη φορολογία αυτοκινήτου είναι υψηλή, καθώς από την υπερφορολόγηση όχι μόνον δεν αυξήθηκαν τα έσοδα, αντίθετα χάθηκαν για το 2013 περισσότερα από 150 εκατομμύρια ευρώ μόνον από τέλη κυκλοφορίας.

● Ίδιες συνέπειες, δηλαδή αρνητικού δημοσιονομικού ισοζυγίου, είχε ο φόρος πολυτελείας, ο οποίος προϋπολογίστηκε να αποφέρει έσοδα 70 εκατομμύρια ευρώ και κατέληξε να αποδίδει από τα αυτοκίνητα 2,2 εκατομμύρια (εκτίμηση 2012).

● Κάθε πώληση (ή μη) καινούργιου αυτοκινήτου πχ. 2.000 cc, αποφέρει (ή όχι) άμεσα έσοδα στο δημόσιο κατά μέσο όρο € 12.076 ευρώ από Τέλος Ταξινόμησης και ΦΠΑ, ενώ στη συνέχεια εισπράττονται (ή όχι) € 660 ετησίως από τέλη κυκλοφορίας και άλλα σημαντικά ποσά από καύσιμα, συντήρηση κλπ.

● Έμμεσα, αλλά καίρια, θα υποτιμηθεί η οδική ασφάλεια, αφού οι χρήστες των αυτοκινήτων, αντιμετωπίζοντας υψηλές μη ελαστικές δαπάνες (τέλη κυκλοφορίας, φόρος πολυτελούς διαβίωσης και καύσιμα), ενδέχεται να στραφούν στη μείωση των ελαστικότερων (?) δαπανών που αφορούν στη συντήρηση, στην επισκευή και στην ασφάλιση. Αυτά, υπό το σημερινό πλαίσιο υψηλής παραβατικότητα και χαμηλής προσέλευσης στα ΚΤΕΟ. [Έχει επιβεβαιωθεί ότι τουλάχιστον ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα επί του παρόντος είναι ανασφάλιστα και δεν προσέρχονται στα ΚΤΕΟ.]

● Οι αλλεπάλληλες φορολογικές επιβαρύνσεις στην αγορά μεσαίων και μεγαλύτερων αυτοκινήτων «απαγορεύουν» πλέον σαφώς σε συγκεκριμένες επιχειρήσεις εμπορίας αυτών να λειτουργούν. Για όλους αυτούς τους λόγους, κυρίως όμως επειδή το δημοσιονομικό αποτέλεσμα θα είναι αρνητικό και γιατί δεν πρέπει να υποτιμηθεί περεταίρω η οδική ασφάλεια, η πολιτεία πρέπει να αναστείλει το φόρο πολυτελούς διαβίωσης ή έστω να επιλέξει μια περισσότερο προοδευτική και δίκαιη κλιμάκωση.

Άλλωστε, τα αυτοκίνητα μεσαίου και μεγαλύτερου κυβισμού υπόκεινται ήδη: α) σε υψηλότατα τέλη κυκλοφορίας, β) σε φόρο πολυτελείας, γ) στο 2ο μεγαλύτερο φόρο καυσίμων στην ΕΕ και δ) θεωρούνται τεκμήριο εισοδήματος, αποδεδειγμένα πολλαπλάσιο του πραγματικού κόστους χρήσης."
Hellas Jeep Club.
kj jim
 
Δημοσιεύσεις: 939
Εγγραφή: Τετ Ιαν 26, 2005 16:37


Re: φορος πολυτελειας ....

Δημοσίευσηαπό kj jim » Τετ Νοέμ 06, 2013 12:34

απο Ημερησια (καποιος πονεμενος) εγραψε

Οπως και ο Ν. Α. ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΓΩ Παραδιδω πινακιδες στο ΙΧ και γλυτωνω ,880 τελη κυκλοφοριας ,1880 φορο πολυτελους διαβιωσης ,400 σερβις ,500 ασφαλεια , 5000 καυσιμα και αλλα 300 σε ελαστικα ,πλυσιματα κτλ. Κερδος 8960 ευρω. Xιλια ευχαριστω στο ΥΠΟΙΚ που μου ανοιξε τα ματια ,αντι ολων αυτων των χιλιαδω ευρω χρησιμοποιω το επαγγελματικο και δανειζομαι για μερικα ταξιδια το ΙΧ του συνταξιουχου πατερα μου. Συμπερασμα ,πως οι τετραπερατοι του ΥΠΟΙΚ πανε να εισπραξουν ενα και χανουν τρια ,δεν φτασαμε τυχαια εδω που ειμαστε. Ελπιζω αυτα που θα χασει απο εσοδα το κρατος να τα κοψει απο τις συνταξεις αυτων που ψηφισαν ΝΔ ΠΑΣΟΚ.
Hellas Jeep Club.
kj jim
 
Δημοσιεύσεις: 939
Εγγραφή: Τετ Ιαν 26, 2005 16:37


Re: φορος πολυτελειας ....

Δημοσίευσηαπό fuorigioco1981 » Παρ Νοέμ 15, 2013 00:27

Απάντηση από Θεοχάρη μέσω Twitter.Θα έρθουν ταχυδρομικά οι ειδοποιήσεις του ϕόρου πολυτελείας μόνο αν καθυστερήσει κανείς μετά από κάποια ημερομηνία.

Sent from my ZP980 using Tapatalk


Sent from my ZP980 using Tapatalk
fuorigioco1981
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 25, 2008 00:02


Re: φορος πολυτελειας ....

Δημοσίευσηαπό κατσικησ βασιλιος » Δευτ Ιαν 06, 2014 21:02

Καλησπέρα στα αγαπητά μέλη του HELLAS JEEP CLUB. Με το τέλος των διακοπών θελω να σας ενημερώσω για την διάθεση πολλών μελών τόσο του HJC αλλα και του JFORUM και αλλων συλλόγων να προβούμε σε μια ομαδική προσφυγή για να ακυρώσουμε το Φορο Πολυτελείας που μας φόρτωσαν.
Κατά την διάρκεια των διακοπών βρήκα χρόνο και έστησα ένα πρώτο σκελετό για το πως θα μπορούσε να είναι μία πιθανή προσφυγή και ποια θα ήταν τα βήματα που θα μπορούσαμε να κανουμε γιαυτο.
Αφού σας κάνω μία συντομη και λιτη αναφορά στις συνταγματικές επιταγές και την μεχρι τώρα νομολογία εφόσον συμφωνείτε να προχωρήσουμε και αφού πάρουμε την γνώμη ενός εξειδικευμένου Δικηγόρου και πρώην Εφέτη Των Διοκητικών Δικαστηρίων , θα ηθελα βοήθεια για τα συγκριτικά στοιχεία που θα παρουσιάσουμε στο Δικαστήριο ώστε να υποστηρίξουμε το δίκαιο αίτημα μας για την προφανή αδικία που εχουμε υποστεί ως κάτοχοι των jeep μας.
1] Το άρθρο 2 Α.Κ. (Αστικού Κώδικα) λοιπόν εκφράζει τη γενικότερη αρχή του δικαίου περί μη αναδρομικότητας των νόμων, που προσβλέπει στην κατά το δυνατό βεβαιότητα των δικαιωμάτων, ασφάλειας των συναλλαγών και σταθερότητας δικαίου, η οποία (αρχή) όμως δεν κατοχυρώνεται πλήρως από το Σύνταγμα και έτσι η διάταξη αυτή (ΑΚ 2) δεν έχει αυξημένη τυπική ισχύ. Επομένως, ο νομοθέτης δεν εμποδίζεται κατ` αρχήν να προσδώσει στο νόμο αναδρομική δύναμη, με μόνο περιορισμό τη μη προσβολή συνταγματικώς προστατευόμενων δικαιωμάτων.
Το βασικό αγαθό που προστατεύεται με την αρχή της μη αναδρομικής ισχύος είναι η εμπιστοσύνη του πολίτη στην προοπτική μη ανατροπής ήδη κεκτημένων δικαιωμάτων ή ήδη δημιουργούμενων έννομων σχέσεων ή καταστάσεων. Άλλά και όταν κατ’εξαίρεση ισχύει η δυνατότητα της αναδρομικότητας του νόμου, θα πρέπει και πάλι, ο νέος νόμος να μη προσκρούει στον ισχύοντα μέχρι τότε ευμενέστερο νόμο, απαραίτητα όμως να μην ανατρέχει παρά μόνο σε εύλογο χρόνο.
Έτσι στο νόμο μπορεί να δοθεί αναδρομική δύναμη ρητώς ή σιωπηρώς (έμμεσα),όταν δηλαδή από την έννοια και το σκοπό του συνάγεται νομοθετική βούληση περί αναδρομικής ισχύος του, ώστε να ρυθμιστούν και περασμένα γεγονότα ή σχέσεις του παρελθόντος. Εξαιρέσεις από το επιτρεπτό της αναδρομικής ισχύος του νόμου προβλέπονται στο Σύνταγμα (Σ. 7 παρ. 1, 78 παρ. 2). Από την απόλυτη απαγόρευση στο Σύνταγμα της αναδρομικότητας αυτών των κατηγοριών νόμων συνάγεται, ότι στις άλλες περιπτώσεις η αναδρομική ισχύς είναι μεν επιτρεπτή, δεν μπορεί όμως να υπερβεί τα όρια που θέτουν τα άρθρα 4 και 17 του Συντάγματος, καθώς και οι υπερνομοθετικής ισχύος (άρθρ. 28 παρ. 1 του Σ.) διατάξεις των άρθρων 6 παρ. 1 της ΕΣΔΑ και 1 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ. Οι διατάξεις των τελευταίων επιβάλλουν τον σεβασμό της περιουσίας, στην οποία περιλαμβάνονται και περιουσιακά (ενοχικά) δικαιώματα. Δηλαδή μέσω της αναδρομικής ισχύος νόμου είναι δυνατόν να επέρχεται απόσβεση ή κατάργηση δικαιωμάτων που έχουν απονεμηθεί με προγενέστερο νόμο, μόνον εφόσον η κατάργηση ή απόσβεση επιβάλλεται για λόγους γενικότερου κοινωνικού ή δημόσιου συμφέροντος (Ολ. ΑΠ 1067/1979).
Το Σύνταγμά μας όμως υιοθετεί και ρητά τον κανόνα της μη αναδρομικότητας του νόμου, που προκύπτει από την αρχή του Κράτους Δικαίου και ειδικότερα από την αρχή της ασφάλειας του Δικαίου. Αυτών των αρχών ειδική έκφραση και εφαρμογή αποτελεί η διάταξη της παρ. 2 του άρθρ. 77 του Συντ. Έτσι η παρέμβαση του Νομοθέτη σε κεκτημένα δικαιώματα και καταστάσεις, όταν αφορά νέες βασικές κοινωνικές αλλαγές , δεν μπορεί να ανατρέχει στο παρελθόν, εφόσον ανατρέπονται έννομες σχέσεις και καταστάσεις που το ίδιο το Σύνταγμα κατοχυρώνει (Έτσι το άρθρ. 17 του Συντάγματος που προστατεύει ευρύτερα τα εμπράγματα δικαιώματα και επομένως την ιδιοκτησία, αποκλείει την επαχθή για το φορέα του δικαιώματος αναδρομική παρέμβαση του νομοθέτη).
2] Φορολογία εισοδήματος και τεκμαρτός προσδιορισμός του εισοδήματος, με βάση τη δαπάνη συντήρησης και κυκλοφορίας επιβατικού αυτοκινήτου. Κατά τη συγκλίνουσα γνώμη το τεκμήριο του άρθρου 5 παρ. 2 στοιχ. β΄ του ν.δ. 3323/1955 ήταν αντισυνταγματικό.
Σύμφωνα δηλαδή με το άρθρο 4 του Συντάγματος ορίζει στην μεν παράγραφο 1 ότι «Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου» και στην παράγραφο 5 ότι «Οι Ελληνες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους». Από τις διατάξεις αυτές σε συνδυασμό με το άρθρο 78 παρ. 1 του Συντάγματος, που καθορίζει τα στοιχεία που μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο φορολογικής επιβαρύνσεως (εισόδημα, περιουσία, δαπάνες ή συναλλαγές), συνάγεται ότι ο νομοθέτης είναι, κατ’ αρχήν, ελεύθερος να καθορίζει τις διάφορες μορφές των οικονομικών επιβαρύνσεων για την δημιουργία δημοσίων εσόδων προς κάλυψη των δαπανών του Κράτους, που δύνανται να επιβληθούν στους βαρυνομένους πολίτες με διαφόρους τρόπους, περιορίζεται, ομως, από ορισμένες γενικές αρχές, με τις οποίες επιδιώκεται από τον συνταγματικό νομοθέτη η πραγμάτωση των κανόνων της φορολογικής δικαιοσύνης και του κράτους δικαίου γενικότερα. Οι αρχές αυτές είναι συγκεκριμένα η καθολικότητα της επιβαρύνσεως και η ισότητα αυτής έναντι των βαρυνομένων, εξειδικευομένη με τον, κατ’ αρχήν, βάσει ορισμένης φοροδοτικής ικανότητας, καθορισμό του φορολογικού βάρους, το οποίο, πάντως, επιβάλλεται επί συγκεκριμένης και εξ αντικειμένου οριζομένης φορολογητέας ύλης, στην οποία περιλαμβάνεται, κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 78 παρ. 1 του Συντάγματος, και το εισόδημα (βλ. ΣτΕ Ολομ. 1972/2012, 2469-71/2008).
Στο πλαίσιο αυτό, ο νομοθέτης δεν αποκλείεται να θεσπίσει και σύστημα τεκμαρτού προσδιορισμού της φορολογητέας ύλης, εφόσον, όμως, το θεσπιζόμενο τεκμήριο συνάδει με τα δεδομένα της κοινής πείρας, συνδυαστικά ως προς τη βάση του και το συμπέρασμά του, και είναι μαχητό (πρβλ. ΣτΕ 2504-07/1991 επταμ., 2919/1999 επταμ., 1576/2002 επταμ., 1340/2003).
Επειδή επίσης , στο άρθρο 5 του ν.δ. 3323/1955, όπως ίσχυε κατά τον κρίσιμο, εν προκειμένω, χρόνο, κατόπιν της αντικατάστασής του από το άρθρο 5 του Ν. 1828/1989 (Α΄ 2) και της τροποποίησής του με το άρθρο 5 του Ν. 1914/1990 (Α΄ 178) και με το άρθρο 2 του Ν. 2065/1992 (Α΄ 113), ορίζονται, μεταξύ άλλων, τα εξής: «1. Το συνολικό εισόδημα προσδιορίζεται, κατ’ εξαίρεση, με βάση τις δαπάνες διαβίωσης του φορολογουμένου και των προσώπων που συνοικούν με αυτόν και τον βαρύνουν όταν η δαπάνη που προσδιορίζεται κατά τα οριζόμενα στις επόμενες παραγράφους είναι ανώτερη από το συνολικό καθαρό εισόδημα των κατηγοριών Α΄ έως ΣΤ΄. […] 2. Για τον προσδιορισμό της συνολικής ετήσιας δαπάνης διαβίωσης του φορολογουμένου, της συζύγου του και των προσώπων που συνοικούν και τους βαρύνουν λαμβάνονται υπόψη τα ακόλουθα στοιχεία:
α) […]. β) Η ετήσια τεκμαρτή δαπάνη που υπολογίζεται με βάση το ύψος των ετήσιων εξόδων συντήρησης και κυκλοφορίας επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης που προσδιορίζεται ανάλογα με τους φορολογήσιμους ίππους του αυτοκινήτου και της συμμετοχής της τεκμαρτής αυτής δαπάνης στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς.
Το ετήσιο συνολικό ποσό τεκμαρτής δαπάνης διαβίωσης που προσδιορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων μπορεί να αμφισβητηθεί από το φορολογούμενο: α) […]. β) Οταν η πραγματική δαπάνη του φορολογούμενου και των μελών που τον βαρύνουν είναι μικρότερη από την τεκμαρτή δαπάνη, όπως αποδεικνύεται από τον υπόχρεο με βάση πραγματικά περιστατικά. Η επίκληση των περιστατικών αυτών μπορεί να γίνει μόνο από τους υπόχρεους οι οποίοι: αα. Υπηρετούν τη στρατιωτική θητεία τους στις ένοπλες δυνάμεις. ββ. Είναι φυλακισμένοι. γγ. Νοσηλεύονται σε νοσοκομείο ή κλινική. δδ. Μετοικούν μόνιμα στην Ελλάδα και οι οποίοι ήσαν μετανάστες ή πολιτικοί πρόσφυγες στο εξωτερικό και μετέφεραν επιβατικό αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης για το οποίο κατέβαλαν κατά την εισαγωγή του μειωμένους δασμούς. Οι υπόχρεοι αυτοί μπορούν να επικαλούνται το περιστατικό αυτό για τρία (3) έτη από το έτος του εκτελωνισμού του αυτοκινήτου. εε. Είναι άνεργοι και για το χρονικό διάστημα που δικαιούνται βοήθημα ανεργίας. στ. Συγκατοικούν με συγγενείς πρώτου βαθμού και έχουν μειωμένες δαπάνες διαβίωσης γιατί αποδεικνύεται ότι στις δαπάνες συμβάλλουν οι συγγενείς αυτοί οι οποίοι πραγματοποιούν εισόδημα από εμφανείς πηγές. ζζ. Είναι ορφανοί ανήλικοι οι οποίοι έχουν στην κυριότητά τους επιβατικό αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης από κληρονομιά του πατέρα ή της μητέρας τους. ηη. Όσοι προσκομίζουν στοιχεία από τα οποία αποδεικνύεται ότι από γεγονότα ανώτερης βίας πραγματοποίησαν δαπάνη μικρότερη από την τεκμαρτή, (ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ). […] Όταν συντρέχει μια ή περισσότερες από τις υποπεριπτώσεις αυτής της παραγράφου, ο φορολογούμενος υποχρεούται να υποβάλει μαζί με τη δήλωσή του και τα αναγκαία δικαιολογητικά για την απόδειξη των ισχυρισμών του. Ο προϊστάμενος της δημόσιας οικονομικής υπηρεσίας ελέγχει την ακρίβεια των ισχυρισμών και τα αποδεικτικά στοιχεία του φορολογουμένου και μειώνει ανάλογα την ετήσια τεκμαρτή δαπάνη στην οποία αναφέρονται οι ισχυρισμοί και τα αποδεικτικά στοιχεία. […] 7. Η διαφορά μεταξύ του εισοδήματος που δηλώθηκε από το φορολογούμενο, τη σύζυγό του και τα πρόσωπα που τους βαρύνουν ή προσδιορίστηκε από τον προϊστάμενο της δημόσιας οικονομικής υπηρεσίας και της συνολικής ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης τους, των παραγράφων 2 έως 5 προσαυξάνει τα εισοδήματα που δηλώνονται ή προσδιορίζονται από τον προϊστάμενο της δημόσιας οικονομικής υπηρεσίας κατά το ίδιο οικονομικό έτος, του φορολογουμένου ή της συζύγου του, κατά περίπτωση, από εμπορικές επιχειρήσεις ή από την άσκηση ελευθέριων επαγγελμάτων και αν δε δηλώνεται εισόδημα από τις κατηγορίες αυτές η διαφορά αυτή λογίζεται εισόδημα της παραγράφου 3 του άρθρου 45. […]», δηλαδή εισόδημα από την άσκηση ελευθέριων επαγγελμάτων.
Επιπροσθέτως επειδή, με τις ανωτέρω διατάξεις του ν.δ. 3323/1955 καθιερώνεται σύστημα τεκμαρτού προσδιορισμού του προς φορολόγηση εισοδήματος (από ελευθέριο επάγγελμα), με βάση τις δαπάνες διαβίωσης και, ειδικότερα, τη δαπάνη συντήρησης και κυκλοφορίας επιβατικού αυτοκινήτου. Προβλέπεται επίσης ότι ο τεκμαρτός υπολογισμός του εισοδήματος αυτού μπορεί να αμφισβητηθεί από το φορολογούμενο κατ΄ επίκληση γεγονότων ανωτέρας βίας ή λόγων αναφερόμενων στην προσωπική του κατάσταση (βλ. ΣτΕ 1340/2003), Η εν λόγω ρύθμιση, η οποία αποτελεί συνταγματικώς ανεκτό τρόπο προσδιορισμού της πραγματικής φοροδοτικής ικανότητας των φορολογουμένων, δοθέντος ότι το κριτήριο που αποτελεί τη βάση του τεκμηρίου συνάδει με τα δεδομένα της κοινής πείρας και το τεκμήριο είναι μαχητό (βλ. ΣτΕ 1340/2003), έχει την έννοια ότι, για την ανατροπή του τεκμηρίου, αρκεί η επίκληση και απόδειξη από το φορολογούμενου του προβλεπόμενου στο νόμο λόγου που αναφέρεται στην προσωπική του κατάσταση (πρβλ. ΣτΕ 1340/2003), δηλαδή, στην περίπτωση ηη του στοιχείου β΄ της παρ. 4 του άρθρου 5, και απαιτείται επιπρόσθετα επίκληση και απόδειξη πραγματικών περιστατικών από τα οποία να προκύπτει ότι η πραγματική δαπάνη διαβίωσής του ήταν μικρότερη από την τεκμαρτή.
Αν και κατά τη γνώμη της Αντιπροέδρου Ε. Γαλανού σε ίδια υπόθεση , στην οποία προσχώρησε και ο τότε Πάρεδρος Ι.Δημητρακόπουλος, η παραπάνω ρύθμιση, ανεξαρτήτως αν έχει την παραπάνω έννοια, είναι,πάντως, μη εφαρμοστέα, ως αντίθετη προς το άρθρο 4 (παρ. 1 και 5) του Συντάγματος, διότι το θεσπιζόμενο τεκμήριο, που συνίσταται στην ύπαρξη εισοδήματος , κατά τη χρήση του από μόνη την κατοχή, συντήρηση και κυκλοφορία επιβατικού αυτοκινήτου με μηχανή πανω από 3.000 κυβικών εκατοστών , δεν ανταποκρίνεται στα δεδομένα της κοινής πείρας.
Δηλαδή από το 1992 αμφισβητείται η επιβολή των τεκμηρίων ως μη ανταποκρινόμενη στα διδάγματα της κοινής πείρας πόσω μάλλον η αφνιδιαστική και χωρίς καμία προειδοποίηση του Φόρου πολυτελείας η οποία στηρίζεται αποκλειστικά πάνω στα τεκμήρια!!
Συνεπώς βασει των ως ανω συντομων σκέψεων αφού μαζέψουμε τις αποδείξεις για τα σερβις που κάναμε, την βενζίνη η το πετρέλαιο ή το γκάζι που καταναλώσαμε και από το βιβλίο του σερβις που φέρει τις σφραγίδες του συντηρητή αποδείξουμε και πόσα χιλιόμετρα κάναμε και τελος μαζέψουμε και τα ανταλλακτικά που αγοράσαμε για το 2012 θα κάνουμε ένα επαρκέστατο δικόγραφο από το οποίο θα προκύπτει η δαπάνη για το jeep η οποία με τίποτα δεν μπορεί να είναι πάνω από 2000 με 3000 ευρώ ετησίως και επομένως ο φόρος θα υπολογιστεί επί αυτού του ποσού 10%.
Αύριο λοιπόν θα έρθω σε επαφή με τον ειδικό στα Διοικητικά για να μου δωσει μια πρώτη γνώμη για την οποία θα σας ενημερώσω άμεσα και απο εκεί βλέπουμε τι θα κάνουμε αφού με ένα μικρό κόστος και εφόσον υπάρχουν ελπίδες θα μπορούσαμε επειδή θα είναι μια ομαδική προσφυγή να κάνουμε τον Στουρνάρα εαν κερδίσουμε να χάσει τον ύπνο του.
Θα σας ενημερώσω για όλα άμεσα.
φιλικά και συναδερφικά
Βασιλης
2014 το ετος με τις περισσοτερες διοργνωσεις!!!
κατσικησ βασιλιος
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Σεπ 12, 2012 21:57
Τοποθεσία: XALKIDA


Re: φορος πολυτελειας ....

Δημοσίευσηαπό fuorigioco1981 » Τρί Ιαν 07, 2014 01:10

βασιλη και το οτι δυο ΙΔΙΑ ακριβως αυτοκινητα του 2000 το ενα ομως με 1η ελληνικη αδεια το 2000 και το αλλο του 2008 γιατι ο ιδιοκτητης του δευτερου να πληρωσει φορο πολυτελειας και ο πρωτος οχι?αυτο δε αντιβαινει το συνταγμα περι ισοτητας των πολιτων?
fuorigioco1981
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 25, 2008 00:02


Re: φορος πολυτελειας ....

Δημοσίευσηαπό κατσικησ βασιλιος » Τρί Ιαν 07, 2014 11:53

Σαφως και για αυτο υπαρχει σε εξελιξη μια υπουργικη αποφαση που θα λυσει αυτο το θεμα και θα λαμβανει υπ οψιν το ετος πρωτης πραγματικης κυκλοφοριας και οχι της κυκλοφοριας στην ελλαδα.αν δεν υπαρξει θα δουμε τι θα κανουμε και με αυτο.
2014 το ετος με τις περισσοτερες διοργνωσεις!!!
κατσικησ βασιλιος
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Σεπ 12, 2012 21:57
Τοποθεσία: XALKIDA


Re: φορος πολυτελειας ....

Δημοσίευσηαπό fuorigioco1981 » Τρί Ιαν 07, 2014 12:03

ναι αλλα και να αποφασισουν θα ειναι για εμας ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ?τωρα αν πληρωσω τον φορο για αμαξι 12 ετιας με βαση την ξενη 1η αδεια θα μου επιστρεψουν τον φορο πισω οταν αλλαξουν το νομο περι πρωτης αδειας?δεν νομιζω!
fuorigioco1981
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 25, 2008 00:02


Re: φορος πολυτελειας ....

Δημοσίευσηαπό κατσικησ βασιλιος » Τρί Ιαν 07, 2014 16:22

Μεχρι τέλος της βδομάδας θα μπορώ υπεύθυνα να σου πω τι θα κανουμε.Εαν πληρωσεις μη περιμενεις να παρεις ποτε πισω χρηματα γιαυτο εαν θα δεν υπαρξει ρυθμιση θα κανεις και εσυ προσφυγη πρωτα στν εφορο και μετα στο δικαστηριο.μην τους αφησουμε να μας παρουν 1 ευρω.
2014 το ετος με τις περισσοτερες διοργνωσεις!!!
κατσικησ βασιλιος
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ Σεπ 12, 2012 21:57
Τοποθεσία: XALKIDA


Re: φορος πολυτελειας ....

Δημοσίευσηαπό fuorigioco1981 » Τρί Ιαν 07, 2014 23:27

εγω το αμαξι το ειχα το 2012 αλλα απο το 13 το εχει ενας αλλος οποτε και αυτον τον ενδιαφερει αμεσα!ενημερωσε μας !
fuorigioco1981
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 25, 2008 00:02

Επόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης

Επιστροφή στο Χαλάρωση και κουβεντούλα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες