Νεος στην 4κινηση

και Εξαρτήματα/Μετατροπές/Αξεσουάρ αυτών

Συντονιστής: Moderators


Νεος στην 4κινηση

Δημοσίευσηαπό s2000gr » Παρ Νοέμ 19, 2010 12:57

Παιδια καλημερα σας.
Πριν απο μια βδομαδα αγορασα επιτελους το jeep cherokee 3.7 limited edition.
Θα ηθελα να ρωτησω, τι λαστχα να βαλω πανω γιατι αυτα που εχει ειναι αρκετα φαγωμενα και γλυστραν με το παραμικρο.
Το jeep θα παει περισσοτερο σε ασφαλτο και αρκετα σε χιονι.
και θελω να τα εχω πανω ολο το χρονο.\
Ευχαριστω
Νικος
s2000gr
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 15, 2010 11:36


Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » Παρ Νοέμ 19, 2010 18:21

Χωρίς να μπορώ να καταλάβω ακριβώς το "πάνω"...
ισως να μπορούσες να πάς σε χιονολάστιχα.
Η εναλλακτικά σε κάποιο 80/20 M+S.
Σε 235/70/16(?) νομίζω κάποιος πουλάει
μεταχειρισμένα χιονολάστιχα.
WH 3.0 CRD '09
KJ 3.7 extreme sport '04
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
 
Δημοσιεύσεις: 2494
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 20:30
Τοποθεσία: Αργυρούπολη- Αθήνα


Δημοσίευσηαπό s2000gr » Παρ Νοέμ 19, 2010 18:27

εγω σκεφτομουν για τα general graber at2 ή τα fulda kristall 4x4 ή τα pirelly sporpion
ποια απο ολα αυτα να βαλω?
Νικος
s2000gr
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 15, 2010 11:36


Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » Παρ Νοέμ 19, 2010 21:05

Νίκο με έστειλες!
Τα πρώτα είναι Α/Τ
Τα δεύτερα χιονολάστιχα
τα τρίτα δεν διευκρινίζεις.

Τι χρήση θα κάνεις στο jeep?
Mε τα πρώτα πάς σχεδόν παντού.
Τα πιο "αξια" Α/Τ είναι τα BF Goodrich
που μοιάζουν πάρα πολύ με τα general που ανέφερες.
Με τα χιονολάστιχα δεν βγαίνεις χώμα!

Ο καλύτερος συμβιβασμός πάντως σε jeep είναι τα Α/Τ.
Αν σου μπει το μικρόβιο πας για MUD, ή αναγόμωση!

Στο δικό μου μετά τα goodYear που φόραγε απο μαμά
(που ήταν απαράδεκτα), έβαλα scorpion A/T
Cooper ATR (απίστευτο λάστιχο)
και τώρα αναγόμωση tagom mud.
Συνολικά το καλύτερο θεωρώ τα ΑΤR!
WH 3.0 CRD '09
KJ 3.7 extreme sport '04
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
 
Δημοσιεύσεις: 2494
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 20:30
Τοποθεσία: Αργυρούπολη- Αθήνα


Δημοσίευσηαπό tonykour » Κυρ Νοέμ 28, 2010 21:35

x2 :!:
cherokee kj 3,7 icom lpg 5th generation
Άβαταρ μέλους
tonykour
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 21, 2009 12:39
Τοποθεσία: ALIMOS


Δημοσίευσηαπό chtj » Δευτ Νοέμ 29, 2010 06:27

cooper.για την χρηση που το θες ειναι το το καλητερο λαστιχο.
chtj
 
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 30, 2009 06:24
Τοποθεσία: attiki


Δημοσίευσηαπό s2000gr » Δευτ Νοέμ 29, 2010 11:14

Παιδια εβαλα τα general grabber at2
Θα δουμε τι θα πιασουμε..
Τι λενε σαν λαστιχα?
s2000gr
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 15, 2010 11:36


Δημοσίευσηαπό Χρύσανθος Γεωργιτσόπουλος » Τρί Νοέμ 30, 2010 09:46

s2000gr έγραψε:Παιδια εβαλα τα general grabber at2...

Καλολάσπωτα.

s2000gr έγραψε:Τι λενε σαν λαστιχα?

Για να είμαι ειλικρινής, εγώ δεν τα έχω ακούσει να μιλάνε!
Περιμένουμε τα δικά σου σχόλια.
Cherokee KJ 3.7L 2007 Montana
BFGoodrich KM2 235 / 70 R 16, Ανάρτηση OME, GPS Garmin και πολλούς χάρτες!
Άβαταρ μέλους
Χρύσανθος Γεωργιτσόπουλος
 
Δημοσιεύσεις: 672
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 20, 2009 07:57
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα


Δημοσίευσηαπό alkj » Τρί Νοέμ 30, 2010 09:56

καλορίζικα και με πολλά χλμ. να βγάλουν.
Αλέξανδρος
CHEROKEE KJ 3.7L 2007
Θέλω WRANGLER RUBICON CRD
Άβαταρ μέλους
alkj
 
Δημοσιεύσεις: 1425
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2009 10:27
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ


Δημοσίευσηαπό s2000gr » Σάβ Δεκ 04, 2010 10:47

Παιδια σας ευχαριστω..
Να κανω μια τελευταια ερωτηση?
Το O/D κουμπι πανω στο λεβιε τι ακριβως κανει?
Συγνωμη για την ασχετοσινη μου...
Αυτοματο ειναι το jeep μου το 3.7 limited...
:grin: :grin:
s2000gr
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 15, 2010 11:36


Δημοσίευσηαπό alkj » Σάβ Δεκ 04, 2010 10:53

περιορίζει την συχνή αλλαγή ταχυτήτων. Το πατάμε και το απενεργοποιούμε δηλ. όταν είμαστε μέσα στην πόλη ή όταν κάνουμε μια διαδρομή ανάβασης .
Αλέξανδρος
CHEROKEE KJ 3.7L 2007
Θέλω WRANGLER RUBICON CRD
Άβαταρ μέλους
alkj
 
Δημοσιεύσεις: 1425
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2009 10:27
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ


Δημοσίευσηαπό s2000gr » Σάβ Δεκ 04, 2010 11:00

Εχει καμια διαφορα στην καταναλωση?
Οταν τραβαω κατι?
s2000gr
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 15, 2010 11:36


Δημοσίευσηαπό alkj » Σάβ Δεκ 04, 2010 11:06

Εννοείς όταν ρυμουλκείς;
Ε,όσο να 'ναι.
Αλέξανδρος
CHEROKEE KJ 3.7L 2007
Θέλω WRANGLER RUBICON CRD
Άβαταρ μέλους
alkj
 
Δημοσιεύσεις: 1425
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2009 10:27
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ


Δημοσίευσηαπό jeep2008 » Σάβ Δεκ 04, 2010 12:10

Το αυτοματο κιβωτιο σου ειναι τετραταχυτο.Η τεταρτη ταχυτητα του ειναι overdrive,ριχνει δηλαδη τις στροφες αρκετα,ωστε σε ταξιδια κυριως να εχεις μειωμενη καταναλωση.Δυστυχως η συγκεκριμενη ειναι πολυ ''βαθια'' με αποτελεσμα σε πολλες αλλες περιπτωσεις να κανει το αυτοκινητο να σερνεται.Η πρωτη δουλεια που εκανα το πρωι οταν ξεκινουσα ηταν να παταω το O/D :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
jeep2008
 
Δημοσιεύσεις: 2428
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 30, 2008 15:00
Τοποθεσία: Ροδος


Δημοσίευσηαπό s2000gr » Σάβ Δεκ 04, 2010 14:37

Να ρωτησω και 2, 3 παραγματα ακομα?
Ενω ειναι τελεια ζυγοσταθμισμενο και ευθηγραμισμενο το jeep οταν παταω φρενο ιδικα με χιλιομετρα μου τρεμει...
Που πασχουν τα jeep 2003?
Δηλαδη τι θα πρεπει να προσεχω?
Την τετρακινηση μπορω να την κουμπωνω εν κινησει?
Αυτα προς το παρον...
s2000gr
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 15, 2010 11:36

Επόμενο

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης

Επιστροφή στο Axle/Differential/Tires

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης